Debat: Marketingchefen har bevæget sig langt op i direktionspyramiden – og med god grund

20201122-165902-6-3299x2200we.jpg
“Med denne nye digitale udvikling bevæger marketing sig endnu tættere på toppen af direktionspyramiden, hvor cmo’en favner en ny og langt mere central placering i virksomhedens kerne,” skriver Franck Attia, direktør, Adobe i Norden. Arkivfoto: Steven Achiam
Opinion
Eksklusivt for kunder
21. jul 2021 KL.17:00
I lyset af sidste års lockdown har vi set en helt ny bølge af digitale forbrugere, der har fået langt mere magt end tidligere. I dag er det nemlig forbrugerne, der i høj grad afgør, hvor interaktio...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.