Kronik: Marketing skal være mere end ligegyldig reklame for kunderne
Forbrugerne går i langt højere grad efter produkter, der er meningsfulde for dem. Det skal reklamebureauerne forstå
Foto: Shannon Stapleton/Reuters/Ritzau Scanpix
Opinion Af , , ,
Eksklusivt for kunder

Få dagens vigtigste mail og start dagen på et oplyst grundlag. Tilmeld dig til nyhedsbrevet Børsen Morgenbriefing i boksen herunder

Børsen Morgenbriefing samler de vigtigste historier om erhverv, økonomi og aktier, så du på få minutter kan få et overblik over, hvad der er værd at vide.




Andre læser dette lige nu



© Dagbladet Børsen
Ifølge lov om ophavsret er det kun tilladt at tage én papirkopi til privat brug. Yderligere kopiering må kun ske efter aftale med Dagbladet Børsens chefredaktion. Henvendelse skal ske til Peter Utzon på e-mail: peut@borsen.dk

Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Novozymes' formand: "Der er behov for nye indspark, nye idéer, et frisk pust og en anden lederstil"

Drilling-aktien falder og falder, mens analytikerne råber "køb": Men er aktien et godt tilbud? Kom med ombord på verdens største boreplatform

Hård regnskabssæson i vente? Tre aktier skuffer i slem forpremiere: "Selv små skuffelser vil blive straffet hårdt"

Han kører riget rundt i en mørk Jaguar på blå plader: "Lad os bare nøjes med at kalde det en intens periode"

Trump vil ramme tyrkiske ledere med sanktioner: Vil hæve toldsatser

Medie: Ejeren af Sunweb er langt fremme i forhandlingerne om at overtage Spies

Peder Holk Nielsen stopper som topchef i Novozymes

Usikkerhed om brexit og delaftalen mellem USA og Kina: "Aktiemarkederne ved ikke helt, hvilket ben de skal stå på"

Goldman Sachs sænker anbefaling af Pandora og barberer kursmål - aktien dumper til bunds i C25