Sønderjysk virksomhed erstattede de digitale annoncer med breve - så steg omsætningen 25 pct

163015_dummy_image16_9_8940_1.jpg
Generelt
Eksklusivt for kunder
11. feb 2017 KL. 0:00

Trykkeriet Toptryk fra Gråsten tog en drastisk beslutning i 2016 og fjernede sine digitale annoncer. I stedet sendte man breve ud til potentielle kunder, og det løftede omsætningen med 25 pct. i 2...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.