Generelt Af
En Kims-reklame med den skråsikre Jørgen i hovedrollen som succesfuld chipsproducent hører til blandt verdens mest effektive reklamer, viser en test fra analyseviksomheden Millward Browns.

Reklamefilmen, som er skabt af reklamebureauet Wibroe, Duckert & Parters, er udvalgt blandt ikke færre end 30.000 testede film.

Filmene er testet hos Millward Browns afdelinger rundt om i verden. Selskabet lever af at analysere reklamefilm.

Reklamen for Kims Dip Chips er sammen med et par håndfulde andre film udpeget som bedst til både at skabe positiv opmærksomhed for mærket og motivere til køb blandt de mange tusinde testede film.

Læs hele artiklen i Børsen MedieMarked i dag



Se video indslag

Ledelse


Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Hummel udsætter åbning af sine første butikker i Kina på grund af Coronavirus

Analyse: Viruseffekten gør nu for alvor ondt – "lykkelig uvidenhed" afløst af frygt for det ukendte

Coronafrygt sender boligejernes yndlingslån mod lukkekurs

Danske Bank om aktiefald på 3 pct til C25-indekset: "Glasset er stadigvæk halvfyldt"

Myndigheder ser risiko for at coronavirus kommer til Danmark

Se de ti danske aktier som falder mest lige nu

Sydbank: Virusspredning kan stoppe aktiernes rekordridt - men er ikke startskud til en lang nedtur

Tradeshifts værdi er eksploderet på få år: "Vores plan er at gå på børsen i 2021"