Alm. Brand: “Nu prøver vi at finde ud af hvad der virker i stedet for at tænke os til det”

kristian_hjort_madsen.jpg
Koncernchef i Alm. Brand Kristian Hjort-Madsen vil ændre kulturen i den 228 år gamle forsikringskoncern. Arkivfoto: Mie Hee Christensen
Eksklusivt for kunder
29. jun 2020 KL.13:00
Agil forandringsproces, fast track, eskalationstrappe og Spotify-inspireret. Buzzwordene nærmest falder over hinanden, når man bliver præsenteret for Alm. Brands digitale transformation.Hvad der re...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.