Hos Dixa er ansøgningen skiftet ud med 90 sekunders pitch
Hos Dixa bruger de ikke kun deres events til at finde nye medarbejdere. Det er også med til at skabe omtale ?om virksomheden hos unge tech-interesserede. Foto: Jeppe Carlsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Genmab henter sine 3,3 mia. kr. i amerikansk udbud

Aktier: Analytikere sendte bankaktier baglæns

Brexit-modstandere i Liberaldemokraterne vælger ny leder

Kinesiske myndigheder spænder ben for dansk slagterikæmpe: Må fyre ansatte på slagteri i Tyskland

Analytikere efter store udsving i olieprisen: "Oliemarkedet er ikke et godt sted at være lige nu"

Banknordik opjusterer forventningerne

Før konservativt lederopgør: Britisk minister trækker sig for at undgå Boris Johnson

Huawei tilbyder antispionage-aftale til Danmark

Cxense Display