Hos Dixa er ansøgningen skiftet ud med 90 sekunders pitch
Hos Dixa bruger de ikke kun deres events til at finde nye medarbejdere. Det er også med til at skabe omtale ?om virksomheden hos unge tech-interesserede. Foto: Jeppe Carlsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Fintech gik ned med 45 medarbejdere - nu forsøger personerne bag igen: "Den største fejl vi begik var at vi voksede for hurtigt"

Aktieluk i USA: Fed-kommentar og optrappet Iran-krise sendte markedet ned

Oliepriserne går op efter Irans beslaglæggelse af britisk tanker

Bjarke Ingels og Henrik Werdelin smider penge i dansk tech-selskab: Vil digitalisere ejendomsbranchen

Regeringen står fast: Vil ikke betale mere til EU's budget

Aktiestatus i USA: Microsoft belønnes i lysegrønt marked efter pæne tal

SF og R tror på forbud mod salg af fossilbiler trods EU-nej

Audis storsælger vil ikke bare ligne alle andre Audier

Markedet lukker: Pandora med bundplacering efter sænket kursmål

Cxense Display