Hos Dixa er ansøgningen skiftet ud med 90 sekunders pitch
Hos Dixa bruger de ikke kun deres events til at finde nye medarbejdere. Det er også med til at skabe omtale ?om virksomheden hos unge tech-interesserede. Foto: Jeppe Carlsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Topdanmark går forrest med ny chatbot

Annoncørbetalt
indhold af Deloitte

Forsiden lige nu


Han er topchef i en virksomhed, der er mere værd end Mærsk: "Dette er den største risiko din virksomhed overhovedet kan tage"

SAS: Piloternes krav er uforenelige med konkurrencesituationen

Analytiker spår kurshug til SAS-aktie efter pilotstrejke: "Det er jo i bund og grund en ret anseelig krise, hvis de står så langt fra hinanden"

SAS-piloter går i strejke: Over 72.000 passagerer rammes

Nets betalte til chefers lukrative investering

Mens du sov: Amazon tjener styrtende med penge

Morgenbriefing: SAS-piloter går i strejke, Amazons overskud boomer

Hotelkæde med vokseværk: "Vi sparer sammen til noget der ligger centralt i København"

Aller-topchef skoser minister: "Det er i min verden lovsjusk"

Cxense Display