Forstå de digitale indfødte - hvis du vil arbejde med dem
Forfatteren Søren Schultz Hansen var blandt oplægsholderne og gav tilhørerne et indblik i, hvordan de såkaldt digitale indfødte tænker, og hvad det betyder for ledelsen i en virksomhed. Foto: Peter-Emil Witt
AVISEN Af ,
Eksklusivt for kunder

Ny sæson af podcasten Topchefernes strategi med Niels Lunde

Den danske arkitekt Bjarke Ingels er kendt over det meste af verden og har fået international succes med virksomheden Bjarke Ingels Group - i daglig tale kaldet BIG.

Men hvordan ser Bjarke Ingels på strategi i sit særlige krydsfelt mellem en kunstnerisk og en kommerciel verden? Hvorfor eksisterer BIG? Hvilke kompetencer indeholder virksomheden? Hvordan tiltrækker han de bedste medarbejdere?



Abonnér:
   

Ledelse


Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Ny skatteregler for firmabiler belønner klimasyndere med lavere skat: "Det er gakkelak, for at sige det lige ud"

Citi kalder Alzheimers-eufori forhastet: Novo-boss afventer britisk forsøg

Air Greenland i største flysatsning nogensinde

Unibrew-formand om ny ledelsesrokade: "Lidt som i en fodboldklub, hvor man hele tiden skal tænke over at forstærke holdet"

Novo-chef efter nyt fra FDA: "Det stiller Ozempic endnu bedre end tidligere, og det er vi utroligt glade for"

Google-ejer runder markedsværdi på 1000 mia dollar: Porteføljemanagere overvejer at indkassere gevinst

Veloxis-aktionær trods tvangsindløsning: Kampen er slet ikke forbi endnu

Bjarke Ingels: Hvis du begår denne fejl, kan du godt glemme alt om at tiltrække de største talenter