Maersk Line sender salgsstyrken på Twitter
Jonathan Wichmann er manden, der oprindelig stod for at føre Maersk Line ud på de sociale medier, og som skaffede rederiet 600.000 fans på Facebook i løbet af det første år. ¿Foto: Thomas Nielsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Har du brug for ny inspiration efter sommerferien? I Børsen Executive Club møder du topchefer fra ind- og udland. Klik her, og læs mere.

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Endomondo-rigmand får 78 millioner til grønt megasats

Matas og GN brager op - Genmab sendes ned

"Vi er nødt til at få priserne ned på et niveau, hvor folk kan være med"

Sydbank: Genmab vil nå toppen af egne salgsmål - store kurstriggere forude

MT Højgaard regnede forkert med 52 broer

Glad Audio-boss efter opjustering: Nu skal vi undgå at tabe pusten

Moody's: Maersk Drillings børsnotering løser ikke gældsudfordring

Genmabs Darzalex-salg viser lille vækst på det amerikanske marked

GN Audio opjusterer igen - nye headsets rammer plet