Maersk Line sender salgsstyrken på Twitter
Jonathan Wichmann er manden, der oprindelig stod for at føre Maersk Line ud på de sociale medier, og som skaffede rederiet 600.000 fans på Facebook i løbet af det første år. ¿Foto: Thomas Nielsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Er du privatinvestor, og søger du ny viden om aktiemarkedet? Børsen lancerer nu Facebook-gruppen Børsens Aktienetværk, hvor vi forsøger at skabe et unikt rum for seriøs aktiedebat. Lyder det interessant? Bliv medlem af gruppen her:




Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Nordea i ny udbyttesag: Lavede fransk finte

USA: Rødt chok – de amerikanske aktier er banket tilbage til start

Medie: Udenlandske investorer sagsøger Danske Bank efter kæmpe tab

Analyse: Mens vi venter på Karsten Dybvad med det blankt polerede image som en artig spejderdreng

Bunden falder ud af oliemarkedet

Hårdt presset aktie vender rundt og ligger i grønt

Genan-stifter og PKA i dyb strid om earn out-aftale: "Det er komplet usandt"

Lauritz.com svarer igen på Bruun Rasmussens angreb

Aktier: Frygt og nervøsitet har overtaget aktiemarkedet og sender C25 massivt ned - Genmab lyser op