Lærebøgerne siger én ting - Henrik Burkal har gjort det modsatte: Her er forklaringen på Rema 1000s succes
Topchef Henrik Burkal, Rema 1000, har en forretningsmodel, hvor han kombinerer tre ting: 1. decentralisering med selvstændige købmænd, 2. en "paptallerkenstrategi" og 3. en effektiv logistik. Og så bruger han "jazzledelse". Arkivfoto: Christian Klindt Sølbeck
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Ledelse


Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Hummel udsætter åbning af sine første butikker i Kina på grund af Coronavirus

Analyse: Viruseffekten gør nu for alvor ondt – "lykkelig uvidenhed" afløst af frygt for det ukendte

Myndigheder ser risiko for at coronavirus kommer til Danmark

Coronafrygt sender boligejernes yndlingslån mod lukkekurs

Danske Bank om aktiefald på 3 pct til C25-indekset: "Glasset er stadigvæk halvfyldt"

Se de ti danske aktier som falder mest lige nu

Sydbank: Virusspredning kan stoppe aktiernes rekordridt - men er ikke startskud til en lang nedtur

Tradeshifts værdi er eksploderet på få år: "Vores plan er at gå på børsen i 2021"