Medieekspert: Vi får for lidt ud af vores marketingindsats
Både danske og udenlandske studier siger samstemmende, at markedsføring via tv stadigvæk er en god idé. Det vil sige, at det skaber en positiv salgseffekt at investere i tv-reklamer, lyder det fra Henrik Jensen, tidligere direktør for TV3. Foto: Thomas Nielsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Ledelse


Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Europæerne vender ryggen til danske job: Kan blive "en meget alvorlig maveplasker for dansk økonomi"

Nets forventer tab på 750 mio i rejsekonkurs

Medierne på grillen: Serien om Alva er iskold kalkule

EU svækker egen valuta med politisk uro og vækststagnation

Finanskrisens skræk er her stadig og giver investorerne flere fordele, men de danske investorer holder sig fra derivater

Britta Nielsen idømmes 6,5 års fængsel for svindel

Aktieanalytiker: Sparekasses aktie kan blive det næste mål for opkøb fra en konkurrent

Ny strategi skal få udlandet til at investere i Danmark

Spar Nord og Nykredits lommepenge-teknologi skal sælges til banker i ind-og udland