Siden den første tv-reklame for Novos væksthåb Ozempic blev sendt i USA i slutningen af juli 2018 har selskabet brugt 415 mio. kr. på tv-reklamer
Kun to steder i verden må man reklamere for lægemidler på tv, og Novo Nordisk udnytter den mulighed...


Bliv kunde på borsen.dk/blivkunde
Novo bruger over 400 mio på reklamer for væksthåb

Novo Nordisks topchef Lars Fruergaard Jørgensen har haft spenderbuksen på for at reklamere for selskabets nye væksthåb Ozempic. Foto: Jeppe Bøje Nielsen
AVISEN
Af Tom Frovst
Eksklusivt for kunder
11. feb. 2019 Kl. 7:36
NY PODCAST Børsen Morgenbriefing giver dig et hurtigt overblik over dagens vigtigste erhvervshistorier. På fem minutter gør vi dig klar til arbejdsdagen med en kort nyhedsgennemgang, en opdatering på aktiemarkederne og et kig på dagens vigtigste historie. Find podcasten på din foretrukne podcastafspiller.
Abonnér:
![]() |
![]() |
![]() |
Andre læser dette lige nu
Børsen anbefaler

Annonce

- Maskinmester til projekt- o... JKS a/s
- Salgs- og marketingsupporte... JKS a/s
- Filialdirektør til XL BYG -... People & Performance
- Sekretariatschef People & Performance
- Resultatorienteret og karri... JKS a/s
- Senior Sales Executive for ... RISMA Systems A/S
- Epinion is Seeking a Managi... Epinion Global