Siden den første tv-reklame for Novos væksthåb Ozempic blev sendt i USA i slutningen af juli 2018 har selskabet brugt 415 mio. kr. på tv-reklamer
Kun to steder i verden må man reklamere for lægemidler på tv, og Novo Nordisk udnytter den mulighed...
Allerede kunde? 
Bliv kunde på borsen.dk/blivkunde
Novo bruger over 400 mio på reklamer for væksthåb

Novo Nordisks topchef Lars Fruergaard Jørgensen har haft spenderbuksen på for at reklamere for selskabets nye væksthåb Ozempic. Foto: Jeppe Bøje Nielsen
AVISEN
Af Tom Frovst
Eksklusivt for kunder
11. feb. 2019 Kl. 7:36
Årets julegave til medarbejderne?
Ledelse
Andre læser dette lige nu
Børsen anbefaler

Annonce

- Juridisk rådgiver til Markets Arbejdernes Landsbank
- TEKNISK SÆLGER SØGES TIL VARIG TEKNIK & MILJØ A/S I JYLLAND JKS a/s
- Mobile Application & System Review Manager (m/f/d) Danfoss
- Arbejdsleder - Warehouse Supervisor Danfoss
- SEACABIN A/S SØGER PROJEKTLEDER TIL OFFSHORE OG MARINEINDUSTRIEN JKS a/s
- Safety Advisor A.P. Møller - Mærsk
- Maritime Instructor (Marine Engineer) A.P. Møller - Mærsk