Novo bruger over 400 mio på reklamer for væksthåb
Novo Nordisks topchef Lars Fruergaard Jørgensen har haft spenderbuksen på for at reklamere for selskabets nye væksthåb Ozempic. Foto: Jeppe Bøje Nielsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Nykredit opjusterer forventningerne med 750 mio. kr.

Analytiker oven på overraskende positive Darzalex-salgstal: "Diskussionen om Genmab kan nå sin guidance, den får vi simpelthen ikke"

Genmabs Darzalex solgte for 774 mio dollar i andet kvartal - smadrer analytikernes forventninger

Erhvervslivet tilfreds med grønne ambitioner hos EU's kommende kommissionsformand

For anden gang på en uge: Danske Bank hyrer nye compliance-ansatte - denne gang er det tre chefer

Alibaba-aktionærer siger ja til aktiesplit: Kan være skridt mod mulig børsentré i Hong Kong

S&P spår risici ved Deutsche Bank-toppens spareplan: Forsinkelser kan hæmme