Novo bruger over 400 mio på reklamer for væksthåb
Novo Nordisks topchef Lars Fruergaard Jørgensen har haft spenderbuksen på for at reklamere for selskabets nye væksthåb Ozempic. Foto: Jeppe Bøje Nielsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Er du privatinvestor, og søger du ny viden om aktiemarkedet? I Facebook-gruppen Børsens Aktienetværk forsøger vi at skabe et unikt rum for seriøs aktiedebat. Lyder det interessant? Bliv medlem af gruppen HER.



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Bestyrelsesformand åbner for salg af kriseramte B&O: Lamperne begynder at blinke

Tilsyn: Lave renter ødelægger bankernes forretning

Morgenbriefing: Penge til Skats genopretning er sluppet op, stigende pres på Venstre-ledelse

SF: Skandale hvis tidligere minister dækkede over problemer i Skat

Aktier: Investorer i Asien venter på Fed-chef-kommentarer

Det sker i dag: Regnskab fra Drilling

Bolsonaro kritiserer Macron: Mentalitet som en kolonialist

ECB-referat signalerer bred stimuluspakke

GN Hearing-topchef tror på langsigtet vækst i VA-kanal trods tilbagegang: "Vi står relativt stærkt"