Novo bruger over 400 mio på reklamer for væksthåb
Novo Nordisks topchef Lars Fruergaard Jørgensen har haft spenderbuksen på for at reklamere for selskabets nye væksthåb Ozempic. Foto: Jeppe Bøje Nielsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder


Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Energinet vil sende mere strøm gennem nettet

Annoncørbetalt
indhold af Deloitte

Forsiden lige nu


Skattelettelse eller -rabat? Se, hvad du kan forvente

Grænsehandelens ukronede konge er død

Professor: Ny afgift på kørsel kan have lange udsigter

"Aktieoptioner har noget ubehageligt over sig - som ikke er gunstigt på sigt," siger Jyske Bank-direktør om Nets milliardbonusser

Mette F. forhandler om det grønne: Ulighed må ikke stige

Kriseramt køkkenfirma har vendt bøtten

Morten Østergaard sætter partifælle på plads - og udpeger økonomi som den store knast i forhandlinger

Verdens største fly er sat til salg for 2,7 milliarder kroner

Anders Dam om hvidvasksagerne: Vi bliver skåret over en kam - som om vi alle er kriminelle