Simcorp-direktør: "Vi skal sikre, at vi er helt inde i maven på kunden"
Simcorps kunder vil gerne have systemer, der bare kører, når medarbejderne møder ind mandag morgen. Det stiller krav til direktør Klaus Holse om nye kompetencer og tæt kundekontakt. Arkivfoto: Magnus Møller
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Har du brug for ny inspiration efter sommerferien? I Børsen Executive Club møder du topchefer fra ind- og udland. Klik her, og læs mere.

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Novo-chef om jagt på nye produkter: Vi vil være mere aktive end tidligere

Søren Skou: Det er ikke spændende at læse om tariffer i aviserne

Analyse: Landbrugets tørkekrav sætter Venstre i kattepine

NNIT leverer stærkt halvårsregnskab ovenpå et flot andet kvartal

Sagsøgt amerikaner i udbyttesag købte på papiret danske aktier for 7,5 mia

"Kroppen føles fire gange tungere"

Nordea: Bavarian Nordic er klart undervurderet - bør være mindst 54 pct. højere

Søren Skou til utålmodige Mærsk-aktionærer: Vi har mange håndtag at hive i

Danske Bank er Citis favorit blandt nordiske banker