Simcorp-direktør: "Vi skal sikre, at vi er helt inde i maven på kunden"
Simcorps kunder vil gerne have systemer, der bare kører, når medarbejderne møder ind mandag morgen. Det stiller krav til direktør Klaus Holse om nye kompetencer og tæt kundekontakt. Arkivfoto: Magnus Møller
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder
________________________________________________________________________________________________________



________________________________________________________________________________________________________

Er du privatinvestor, og søger du ny viden om aktiemarkedet? Børsen lancerer nu Facebook-gruppen Børsens Aktienetværk, hvor vi forsøger at skabe et unikt rum for seriøs aktiedebat. Lyder det interessant? Bliv medlem af gruppen her:




Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Aktier: C25 gik fra plus til minus trods stigning til Novo

NKT-aktien fortsætter nedtur og falder 6,5 pct - få analysen her

Jesper Nielsen efter Danske Bank høring: Helt standard at aflytte telefoner i Howard Wilkinsons afdeling

Topchefer kræver lige konkurrence af regeringen: "Man kan sende en pakke billigere fra Kina end internt i Danmark"

Fintech-virksomhed slår sig sammen med Saxo Bank efter tidligere partnerbanks kollaps: "Vi kommer stærkere ud på den anden side"

Nykredit i kovending om udbyttefinte: Kendte til formål med udskældt fond

Whistleblower i Danske Bank: Jeg blev tilbudt penge for at holde min mund

Lars Rohde: "Vi skulle gerne komme ind i den næste finansielle nedtur med nogle mere robuste husholdninger og låntagere generelt"