Virksomheders krig om at ligge øverst på Google intensiveres
På fem år er de danske virksomheders pengestrøm til Google Adwords øget med mere end 70 pct.. Digital chef i Elgiganten Jimmi Frederiksen leder et hold på 14 mand, som skal sørge for at holde konkurrenterne stangen. Foto: Peter-Emil Witt
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Er du privatinvestor, og søger du ny viden om aktiemarkedet? Børsen lancerer nu Facebook-gruppen Børsens Aktienetværk, hvor vi forsøger at skabe et unikt rum for seriøs aktiedebat. Lyder det interessant? Bliv medlem af gruppen her:




Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Dansker forlod Disney - rejser 1 mia til nyt sats

Margrethe Vestagers sidste opgør med grådige giganter: "Der er en stigende forventning til ret og rimelighed"

Aktier: USA fik et lille lettelsens løft

Denne tech-aktie vil stige 30 pct hvert år de næste fem år ifølge analytiker

Advarsel fra PET: Virksomheder overser truslen fra insidere

Italien og EU indgår uformel aftale efter historisk budgetkaos

Analyse: 5G-mareridt truer TDC efter Huawei-sag

Danske Bank om fintech-samarbejde: Vi vil kende kunderne før konkurrenterne

Rekordmange enhjørninger på børsen i 2018