Skattejagt og gåder har gjort virksomhed til mio-forretning
Vicedirektør Christian Struckmann Irgens (tv.) og direktør Mads Lind (th.) i et af Mystery Makers' "escape rooms", hvor man skal løse en gåde i løbet af en time for at slippe ud. Blandt deres erhvervskunder er A.P. Møller-Mærsk og Novo. Foto: Jonas Pryner Andersen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Er du privatinvestor, og søger du ny viden om aktiemarkedet? Børsen lancerer nu Facebook-gruppen Børsens Aktienetværk, hvor vi forsøger at skabe et unikt rum for seriøs aktiedebat. Lyder det interessant? Bliv medlem af gruppen her:




Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Dansker forlod Disney - rejser 1 mia til nyt sats

Margrethe Vestagers sidste opgør med grådige giganter: "Der er en stigende forventning til ret og rimelighed"

Aktier: USA fik et lille lettelsens løft

Denne tech-aktie vil stige 30 pct hvert år de næste fem år ifølge analytiker

Advarsel fra PET: Virksomheder overser truslen fra insidere

Italien og EU indgår uformel aftale efter historisk budgetkaos

Analyse: 5G-mareridt truer TDC efter Huawei-sag

Danske Bank om fintech-samarbejde: Vi vil kende kunderne før konkurrenterne

Rekordmange enhjørninger på børsen i 2018