Ølsælger bider sig fast i nyt marked for lettere øl
Henrik Wiese, stifter af og adm. direktør for Teedawn, oplever stadigt stigende salg af den alkohollette øl på 2,7 pct. Her er han iført lederhosen i gang med at fremvise øllen for kunderne i Inco i Kødbyen i København. Foto: Magnus Møller
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Har du brug for ny inspiration efter sommerferien? I Børsen Executive Club møder du topchefer fra ind- og udland. Klik her, og læs mere.

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Lejlighedskøbere siger farvel til Vesterbro og goddag til Virum

Aktier: Nordstrom steg, mens Tesla kørte nedad i positivt USA-marked

Helle Ib: Jammer eller ok håndsrækning?

Aktier: Rolig aktiedag i USA trækkes op af Nordstrom

Markedet lukker: Mærsk og Vestas holdt C25 i vater

Løkke afblæser nulvækst: Offentlig forbrug skal vokse moderat

Aston Martin DBS stiller med 725 hk på baghjulene

Efter opjustering: Bred skare af analytikere løfter kursmål for Carlsberg

Analyse: Landbrugets tørkekrav sætter Venstre i kattepine