Ølsælger bider sig fast i nyt marked for lettere øl
Henrik Wiese, stifter af og adm. direktør for Teedawn, oplever stadigt stigende salg af den alkohollette øl på 2,7 pct. Her er han iført lederhosen i gang med at fremvise øllen for kunderne i Inco i Kødbyen i København. Foto: Magnus Møller
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Er du privatinvestor, og søger du ny viden om aktiemarkedet? Børsen lancerer nu Facebook-gruppen Børsens Aktienetværk, hvor vi forsøger at skabe et unikt rum for seriøs aktiedebat. Lyder det interessant? Bliv medlem af gruppen her:




Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Tranportens organisationer vil tage ministre i skole

Kæmpe aktiedrop i shoppingaktie efter regnskab

LO-bagland vil have Hyldahls rolle i udbyttesagen afdækket: "Vi er ekstremt kritiske"

Stærkt nøgletal: Investorerne kan nu trække vejret lettere

Det holder aktieanalytikeren øje med torsdag

EU vil åbne budgetsag mod Italien

Aktier: Ambu styrede C25 til samlet plus

Fynsk robotselskab er klar til børsen: Tegningsordrer for over 100 mio kr

Fire danskere har tippet amerikansk børstilsyn om svindel