Danske Bank om imagekrise: "Det er ikke noget, vi løser over en nat"
Danske Banks kommunikations- og marketingdirektør, Jeanette Fangel Løgstrup, der her er fotograferet under et internt Danske Bank-arrangement i Mogens Dahls Koncertsal i København, kom til banken i efteråret 2013. Hun afløste udskældte Eva Hald på et tidspunkt, hvor Danske Bank var mere upopulær end kemikoncernen Cheminova. Foto: Thomas Nielsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Fed leder efter nye økonomiske redskaber - hvad gør Powell næste gang renten rammer nul?

Topchefen i Danske Bank vil ikke sige, hvor han ser fejl og mangler: "Men jeg vil godt sige, hvad der karakteriserer en god bank"

Sjældne håndværk: Krisen tog livet af de omrejsende tivolier - men 74-årige Leif Dahlgård tager stadig på marked

Nordeas danske chef: Vi er på vej i en boble - kunder skal ikke betale for lave renter

Vestager stanger milliardbøde ud til amerikansk chipgigant

Casper von Koskull: Afgørende at få reduceret Nordeas strukturelle omkostninger

Skagens oversete restaurant har en fantastisk udsigt

Europæiske aktier: Fremgang til schweizisk medicinalselskab efter regnskab

Ti år efter kåring: Tavs sjællandsk gazellevinder har tjent millioner på elvirksomhed