Huffington Post klar til nordisk mediekrig
"Vi vil sætte spot på det gode, der sker, f.eks. sociale entreprenører. Vores erfaring er også, at det, der deles på sociale medier, ofte er nyheder, der viser løsninger," siger Arianna Huffington.Foto: Nordic Business Forum
AVISEN Af ,
Eksklusivt for kunder


Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Finanstilsynet: Gebyrskandale kan ramme flere banker

Det kan vi lære: Er du topchef eller investor?

DSV: Sådan ruster vi os til en ny krise

Ørsted tager første stik på strategisk vigtigt marked

Eksperter: Positive afkast i sigte for danske aktier resten af 2019

Bliver Noma kåret som verdens bedste restaurant tirsdag?

Aktieluk i Europa: Nedjustering sænkede Daimler i svagt negativt Europa

Skattedom kan give milliardtab i statskassen: "Vi tror, at Skat alt andet lige vil stå til nederlag i flere sager"

Nykredit-formand: Har tillid til Tonny Thierry Andersen - afventer Fit & Proper-godkendelse