Skab synlighed med Børsen Gazelle

Titlen som Børsen Gazelle er en anerkendelse af jeres imponerende præstation som virksomhed. Gazellerne associeres med høj troværdighed, hårdtarbejdende og succesrige virksomheder. Det synes vi er værd at skilte med. Derfor har vi samlet en række gode råd til, hvordan I som gazelle i 2019 bedst udnytter titlen til at skabe synlighed om jeres virksomhed. Yderligere har vi sammensat en pakke, der kan hjælpe jeres virksomhed med at få jeres gode historier ud og leve:


1. Brug "Tillykkebrevet"

Tag et billede af "Tillykkebrevet", og del det på virksomhedens sociale medier – brug gerne #BørsenGazelle2019. Fortæl i teksten, hvad det betyder for jer at blive Børsen Gazelle. Husk at få kollegerne til at dele og like opslaget. På den måde når det ud til flest mulige, herunder også jeres kunder og samarbejdspartnere.

2. Post fra kåringerne

Når I deltager i Børsens gazellekåringer, som I kan tilmelde jer på kortet til højre, så sørg for at få taget et billede foran fotovæggene, og del det på de sociale medier. Husk at bruge hashtagget #BørsenGazelle2019. I kan også vælge at lægge det på jeres hjemmeside og skrive en lille nyhed på siden om, at I er kåret til Børsen Gazelle. Her kan I fortælle, hvad det betyder for jer, at I er kåret til Børsen Gazelle. Henvis gerne til "Om Gazellerne", hvor folk kan læse mere om, hvad det konkret vil sige at være Børsen Gazelle.

3. Udnyt autosignaturen

Jeres kolleger og medarbejdere sender dagligt masser af e-mails til kunder og samarbejdspartnere. En kort sætning i autosignaturen, der fortæller, at I er Børsen Gazelle 2019, sikrer jer synlighed og opmærksomhed på jeres præstation.

4. Skilt med logoet

Hvis I har købt gazellepakken, får I adgang til at bruge gazellelogoet. Det kan I med fordel lægge på forsiden af jeres hjemmeside samt bruge det i medarbejdernes autosignatur. I autosignaturen kan det linke ind til artiklen på jeres hjemmeside som nævnt i punkt 2. Gazellepakken giver jer også en smuk statuette til kontoret. Den er det fysiske bevis på jeres succes. Stil den synligt i et rum, hvor jeres kunder og samarbejdspartnere kommer.

5. Synliggør diplomet

Når I modtager diplomet – enten på konferencerne eller tilsendt med posten – så tag et billede af det. Del det på de sociale medier, og husk igen hashtag #BørsenGazelle2019. Få endelig også kollegerne til at dele budskabet. Algoritmerne på de sociale medier fungerer sådan, at jo flere, der deler og liker dit opslag, jo flere viser mediet opslaget til.


Få jeres gode historier ud og leve

Alle har historier, der er værd at fortælle. Selv om det set indefra virksomheden måske kan være svært at se, hvad der er interessant for omverdenen, er det altid vores oplevelse, at der er masser af historier. På Børsens kommercielle redaktion, Børsen Creative, hjælper vi virksomheder med at finde, producere og dele disse gode historier – med udgangspunkt i jeres virksomhedsstrategi, værdier og målsætninger. Historierne kan bruges på Børsens platforme og på jeres egne, f.eks. website, SoMe og nyhedsbreve, som en del af jeres content-strategi. Derfor har vi sammensat en fordelagtig Gazelle-synlighedspakke, som du ser nedenfor.

Kontakt Jesper Nordlund på 72 42 50 31 eller jeno@borsen.dk og hør, hvordan synlighedspakken kan hjælpe dig til øget opmærksomhed på din virksomhed.

Gazelle skab synlighed
Gazelle skab synlighed Gazelle skab synlighed

* Tilbuddet gælder udelukkende Børsens gazellevirksomheder 2019. Kampagnen skal være afviklet inden 1. marts 2020.
** Annoncøren skal selv levere bannere til borsen.dk. Alternativt kan vi give et tilbud på produktion af bannerne.