Kontakt

Mangler du at få registreret point, har du ikke modtaget dine varer, eller oplever du andre udfordringer? Så er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på:

Tlf.: +45 70 25 60 26
E-mail: support@borsenfordelsklub.dk

Åbningstider

Du kan kontakte os på telefon mandag til fredag fra kl. 10.00-12.00 og 12.30-15.00.

Sender du en e-mail, vil din henvendelse blive besvaret inden for to hverdage.

Bliv kontaktet for partnerskab

FAQ

Hvad bruger I mine personoplysninger til?

Vi bruger udelukkende dine personoplysninger til at levere Børsen Fordelsklub-tjenesten til dig, administrere dit medlemskab, udregne dine point, sende dig status på dine point samt sende dig målrettet markedsføring fra Børsen Fordelsklub med indhold fra både vores samarbejdspartnere og fra Børsen.

Kan jeg slette mit medlemskab af Børsen Fordelsklub?

Ja, du kan til hver en tid slette dit Børsen Fordelsklub-medlemskab ved at kontakte kundeservice på +45 70 25 60 26 Bemærk dog, at hvis du sletter dit medlemskab, vil du ikke have mulighed for at genaktivere medlemskabet senere. Ønsker du at blive medlem igen, skal du tilmelde dig påny, og dine eventuelt allerede optjente point vil være tabt. ​

Hvad er Børsen Fordelsklub?

Børsen Fordelsklub er for dig, der vil have adgang til fordelagtige tilbud på design, kultur, unikke smagsoplevelser og livsstil. Det er til dig, der elsker at prøve nye ting som en af de første, og som holder af at få invitationer til særlige begivenheder. Og det hele skal helst være nemt. Hvis du er abonnent på Børsen, så er du allerede en del af Børsen Fordelsklub. Læs mere herunder om, hvordan du kommer i gang med alle fordelene. Er du ikke abonnent endnu? Så bestil et abonnement her, og få adgang til Børsen Fordelsklub.

Hvilke fordele får jeg i Børsen Fordelsklub?

Som medlem af Børsen Fordelsklub kan du få adgang til oplevelser, som kun er forbeholdt medlemmerne. Om du er til forpremiere på de nyeste film, en champagneaften eller en særlig aften i selskab med Michelinkokke, så er det i Børsen Fordelsklub, du får adgang til det. Hver gang du tanker benzin, henter morgenbrød eller tager en taxa hos en af vores partnere, optjener du point i Børsen Fordelsklub, som kan benyttes i Fordelsklub-shoppen, hvor du finder lækre brands til stærke priser. Fik vi nævnt, at du naturligvis også får point, når du handler i Fordelsklub-shoppen?

Hvordan virker det?

I praksis fungerer det sådan, at du handler hos en tilmeldt samarbejdspartner med dine tilmeldte betalingskort, som du plejer. Efter dit køb sørger vi automatisk for, at du får dine point ind på din Børsen Fordelsklub-konto senest 48 timer efter dit køb. I gennemsnit optjener du 40 point for hver 100 kr., du handler for, men pointsatsen kan variere fra partner til partner. Du kan altid under hver partnerprofil se, hvor mange point du optjener hos den pågældende samarbejdspartner. Dine optjente point kan du efterfølgende bruge i Børsen Fordelsklub-shoppen. Her kan du både betale med point og almindelige betalingsmetoder eller en kombination af både point og betalingskort.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået mine point?

Hvis du senere end 48 timer efter dit køb ikke har fået registreret dine point, eller du på anden måde oplever problemer, kan du kontakte kundeservice på support@borsenfordelsklub.dk. Oplys dit navn, din e-mailadresse og vedlæg en kvittering for dit køb.

Du er ligeledes velkommen til at ringe til kundeservice på +45 70 25 60 26 alle hverdage imellem kl. 10.00-12.00 og 12.30-15.00. Ved manglende point anbefaler vi dog, at du sender os en mail inden med din kvittering inden, så vi har mulighed for at behandle sagen korrekt. 

Hvordan kommer jeg i gang med at optjene point?

For at optjene point skal du være Børsen abonnent samt tilmelde dig Børsen Fordelsklub med de kort, som du ønsker at optjene point på. Der ingen gebyrer forbundet med brugen af Børsen Fordelsklub og det tager ganske få minutter at gennemføre. Så snart du har tilmeldt dine kort, optjener du automatisk point, når du handler hos de tilmeldte partnere eller i shoppen. Når du har optjent over 400 point, kan du begynde at bruge dem i shoppen.

Kan jeg tilmelde flere betalingskort?

Du kan tilmelde alle dine Visa-kort, Dankort, Visa/Dankort og MasterCard til din konto samt betale med Dankort app, Apple Pay, Samsung Pay og Google Pay i alle fysiske butikker og MobilePay online. Din konto er dog strengt personlig, og dine kort kan derfor kun tilknyttes din egen konto. Du tilmelder dine kort under Min profil. Bemærk, at du kun optjener point i shoppen, når du betaler med dit betalingskort og ikke med point.

Hvor ser jeg min saldo?

Du kan til enhver tid logge ind på Børsen Fordelsklub og se din point-saldo under min profil. Her kan du ligeledes se din transaktionsoversigt over køb hos tilmeldte partnere.

Hvornår registreres mine optjente point?

Normalt registreres dine point få minutter efter dit køb hos en partner eller i shoppen, men der kan i nogle tilfælde gå op til 48 timer. Når dine point registreres, kan du se transaktionen under min profil som enten “afventende” eller “bekræftet”. Indenfor 30 dage (oftest hurtigere), når eventuelle returpolitikker for købet er overholdt, vil din transaktionsstatus automatisk skifte fra “afventende” til “bekræftet”, og dine point for købet frigives til brug i shoppen.

Hvad er “afventende” og “bekræftede” point?

Når din transaktion registreres efter dit køb, står dine optjente point som “afventende” på din point-saldo under Min profil. Når fortrydelsesret mv. er udløbet, ændres status til “bekræftet”. Dette sker typisk inden for 30 dage, men oftest hurtigere. Du kan først bruge dine point i webshoppen, når dine point er bekræftet.

Kan jeg optjene point på mit firmakort?

Ja, men hvis du optjener point til privatbrug igennem dit firmakort, har du selv ansvar for at oplyse om dit private forbrug af dine point til skat i din selvangivelse.

Hvor mange point optjener jeg hos partnerne?

Det er den deltagende butik, restaurant eller webshop, der fastsætter, hvor mange point, du optjener. I gennemsnit tilbyder partnerne 40 point per 100 kr. i point af dit køb, men point-satsen varierer fra partner til partner. På hver partners profilside kan du altid se, hvor mange point, du optjener.

Hvor optjener jeg point?

Du optjener point hos alle de butikker, restauranter og webshops, der er tilmeldt Børsen Fordelsklub. Du kan se en oversigt over alle partnere på vores partnerside, og der kommer dagligt nye til. Ligeledes optjener du point, hver gang du handler i shoppen med dit betalingskort. Vær dog opmærksom på, at der kan gå op til 48 timer, fra vi har trukket pengene for dit køb i shoppen, til dine optjente point registreres på din saldo.

Kan jeg returnere et produkt?

Som udgangspunkt har du som kunde 14 dages returret, når du handler på nettet. For fysiske varer gælder de 14 dage fra varens modtagelse og for værdibeviser løber fristen fra den dato, du modtager værdibeviset på mail. Se de fulde returregler i vores handelsbetingelser.

Hvor længe skal jeg vente på min vare?

Værdibeviser for madoplevelser, ophold mv. vil blive fremsendt inden for 24 timer efter betingelserne for handlen er opfyldt. For fysiske varer fremgår leveringstiden af betingelserne på det pågældende produkt. Dine varer sendes med GLS til nærmeste pakkeshop inden for 1-3 hverdage, medmindre andet fremgår af betingelserne for det enkelte produkt. Vær opmærksom på, at hvis du har bestilt flere varer, kan de blive leveret separat fra flere leverandører. Dette har ikke indflydelse på din fragtpris.

Hvad koster fragt?

Fragt er gratis, når du handler for mere end 1.000 kr.. Handler du for mindre, vil fragtprisen være 45 kroner medmindre andet fremgår i informationen på det enkelte produkt. Der er mulighed for at betale fragt med point. Vær opmærksom på, at hvis du har bestilt flere varer, kan de blive leveret separat fra flere leverandører. Dette har ikke indflydelse på din fragtpris.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge i shoppen?

Du kan både betale med point og almindelige betalingsmetoder som Dankort, Visakort, Mastercard og MobilePay. Hvis du ikke kan eller ønsker at betale hele købet med dine point, kan du vælge at del-betale med både point og almindelige betalingsmetoder. Bemærk, at du kun optjener point, når du betaler med dit kort i shoppen og ikke, når du betaler med point.

Hvad kan jeg bruge mine point på?

Du kan bruge dine optjente point i Børsen Fordelsklub-shoppen. Her finder du alt fra elektronik, interiør og køkkenudstyr til accessories, tasker og legetøj fra populære mærker som MENU, Georg Jensen, Royal Copenhagen, Kay Bojesen og mange flere.

I shoppen finder du ligeledes vores Gastronomi-sektion, der består af et eksklusivt udvalg af gastronomiske oplevelser, luksuriøse ophold, spa-ophold, Winemaker’s Dinners og biografbilletter forbeholdt dig som medlem.

Der er mulighed for både at betale med point og almindelige betalingsmetoder i shoppen, og du optjener naturligvis også point på dine køb her. Du kan begynde at bruge dine point i shoppen, når du har optjent over 400 point.