Bliv klogere på native advertising

Få inspiration i vores Native Advertising-podcast eller vores analyser og e-bøger.

Børsen Brands giver dig unik adgang til data, medierådgivning og kreativ storytelling

 

Hos Børsen Brands deler vi gerne ud af vores erfaringer og viden. De sidste par år, har vi blandt andet udarbejdet en årlig befolkningsundersøgelse af de erhvervsaktives brug af og holdning til native advertising i samarbede med analyseinstitutet Wilke og de vigtigste læringer samler vi i en rapport, du kan finde her på siden. Derudover har vi også vores helt egen podcastserie, hvor vi inviterer en række af Danmarks mest erfarne content-folk i studiet til en snak om native advertising. 

Sådan finder du de gode historier der engagerer din målgruppe

Vil du skabe indhold, der får dine kunder til at elske dig, og som skaber resultater på bundlinjen? Et overblik over forskellige typer af historier, som du kan lave om din virksomhed og konkrete eksempler på historier der har virket godt.

9 ny tendenser for native advertising - som du kan udnytte i din content marketingstrategi

I denne e-bog ser vi nærmere på, hvordan holdningerne til native advertising har udviklet sig. Få indsigt i, hvordan dit indhold opleves som troværdigt hos dine læsere, og hvilke krav danskerne stiller til både deklarering og indhold.

Neuroanalyse af native advertising

Hvad er forskellen i motivation og udbytte, når en læser bliver præsenteret for en redaktionel og en native advertising-artikel? Få svaret i e-bogen, der indeholder en analyse af læseres reaktion på forskellige typer af artikler og afsendere. Få også indsigt i artiklernes betydning for læseres motivation.

Native Advertising - podcast

“Native advertising” er en ny podcastserie, hvor du kan blive klogere på, hvad native advertising er, og hvordan det virker. Vi fortæller om, hvordan samarbejdet mellem medie og virksomhed foregår og ikke mindst, hvordan du effektivt kan bruge native advertising som en del af din content-strategi.

Det var en super velskrevet artikel med lang holdbarhed. Og den lever stadig nu her snart et år senere! Jeg har lige solgt et maleri på baggrund af den.

– Alice Secher, indehaver, Secher Fine Art & Design

 

NYHEDSBREV

Gå aldrig glip af spændende cases
og nyheder fra Børsen Brands.