Telenor slår brands sammen: CBB opsluger Bibob
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Telenor dropper mobilbrandet Bibob, som fra næste måned bliver lagt ind under CBB. Det oplyser teleselskabet i en pressemeddelelse.

De to brands deler i forvejen kundeservice og it-platform, og for Bibob-kunderne bliver ændringerne minimale, da de nuværende priser følger med over.

- Vi er på en strategisk rejse for at forenkle hele Telenor, så det bliver så enkelt som muligt for kunderne at handle med os og så enkelt som muligt for os selv at drive forretning, siger Telenor Danmarks administrerende direktør, Jesper Hansen, i en meddelelse.

- Vi har reduceret antallet af produkter, vi er i gang med en omlægning af it-systemerne, og nu nedlægger vi så et af vores brands for at koncentrere os om at dyrke og finpudse to knivskarpe og stærke telebrands, nemlig Telenor og CBB. Vi glæder os til at byde Bibob-kunderne velkommen til CBB-familien, siger Jesper Hansen.

Telenor købte CBB i 2004 og Bibob i 2009.

/ritzau/FINANS

Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Flere undrer sig over voldsom kursstigning i B&O

Aktionærforening: Børsnoteringsbølge kan fortsætte hvis politikerne vil

Tue Mantoni og tunge internationale profiler skyder penge i højttalerfirma med gennemsnitsalder på 24 år

Stine Goya: "Den bedste lørdag er en, der ikke er organiseret"

Ny boss var aldrig selv frivillig på Roskilde Festival - nu skal hun lede 32.000 af slagsen

USA: Forsigtig opbremsning efter nogle sure aktiedage

"Tænkende mennesker kan du hverken opflamme ved bullshit eller bedrevidenhed"

Lavpris-mobilselskab konkurs - nu rykker konkurrent

Medicinalindustri glæder sig over EU-plan for agenturer