Telenor slår brands sammen: CBB opsluger Bibob
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Telenor dropper mobilbrandet Bibob, som fra næste måned bliver lagt ind under CBB. Det oplyser teleselskabet i en pressemeddelelse.

De to brands deler i forvejen kundeservice og it-platform, og for Bibob-kunderne bliver ændringerne minimale, da de nuværende priser følger med over.

- Vi er på en strategisk rejse for at forenkle hele Telenor, så det bliver så enkelt som muligt for kunderne at handle med os og så enkelt som muligt for os selv at drive forretning, siger Telenor Danmarks administrerende direktør, Jesper Hansen, i en meddelelse.

- Vi har reduceret antallet af produkter, vi er i gang med en omlægning af it-systemerne, og nu nedlægger vi så et af vores brands for at koncentrere os om at dyrke og finpudse to knivskarpe og stærke telebrands, nemlig Telenor og CBB. Vi glæder os til at byde Bibob-kunderne velkommen til CBB-familien, siger Jesper Hansen.

Telenor købte CBB i 2004 og Bibob i 2009.

/ritzau/FINANS

Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Coloplast køber fransk distributør for 264 mio. kr.

Nasdaq: Stor efterspørgsel på en dansk ETF

Aarhusiansk it-hus får jackpot: Lander overskud på 289 mio. kr.

Nina Smith vil ændre vedtægter efter Nykredit-salg: "Vi har brug for fleksibilitet"

Økonom om fartblind regering: "Det gør helt ondt i øjnene at læse"

Vestas stryger til vejrs: Rammer højeste niveau siden skrækdag

Regeringen spår turbo på opsvinget de næste to år

Sig goddag til det nye C25 - sådan er det nye eliteindeks

Fem år med abenomics – her ligger skatten gemt