Telenor slår brands sammen: CBB opsluger Bibob
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Telenor dropper mobilbrandet Bibob, som fra næste måned bliver lagt ind under CBB. Det oplyser teleselskabet i en pressemeddelelse.

De to brands deler i forvejen kundeservice og it-platform, og for Bibob-kunderne bliver ændringerne minimale, da de nuværende priser følger med over.

- Vi er på en strategisk rejse for at forenkle hele Telenor, så det bliver så enkelt som muligt for kunderne at handle med os og så enkelt som muligt for os selv at drive forretning, siger Telenor Danmarks administrerende direktør, Jesper Hansen, i en meddelelse.

- Vi har reduceret antallet af produkter, vi er i gang med en omlægning af it-systemerne, og nu nedlægger vi så et af vores brands for at koncentrere os om at dyrke og finpudse to knivskarpe og stærke telebrands, nemlig Telenor og CBB. Vi glæder os til at byde Bibob-kunderne velkommen til CBB-familien, siger Jesper Hansen.

Telenor købte CBB i 2004 og Bibob i 2009.

/ritzau/FINANS

Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Aktiekonto med lav skat på vej til private

Mens du sov: Apple-læk på Samsungs store dag

Regeringen vil lette skatter og afgifter med 22 mia

Det skal du vide om aktiemarkedet torsdag

Medie: Regeringen vil sænke skatten på biler til 100 pct.

Scandic vil åbne nyt kæmpehotel i København ejet af norske rigmænd

Draghi kan fredag sænke den danske krone

Ordrerne vælter ind til vækstivrige Rambøll

Frederik Bagger er nu helt ude af fars enorme skygge med eget brand