Telenor slår brands sammen: CBB opsluger Bibob
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Telenor dropper mobilbrandet Bibob, som fra næste måned bliver lagt ind under CBB. Det oplyser teleselskabet i en pressemeddelelse.

De to brands deler i forvejen kundeservice og it-platform, og for Bibob-kunderne bliver ændringerne minimale, da de nuværende priser følger med over.

- Vi er på en strategisk rejse for at forenkle hele Telenor, så det bliver så enkelt som muligt for kunderne at handle med os og så enkelt som muligt for os selv at drive forretning, siger Telenor Danmarks administrerende direktør, Jesper Hansen, i en meddelelse.

- Vi har reduceret antallet af produkter, vi er i gang med en omlægning af it-systemerne, og nu nedlægger vi så et af vores brands for at koncentrere os om at dyrke og finpudse to knivskarpe og stærke telebrands, nemlig Telenor og CBB. Vi glæder os til at byde Bibob-kunderne velkommen til CBB-familien, siger Jesper Hansen.

Telenor købte CBB i 2004 og Bibob i 2009.

/ritzau/FINANS

Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Chefstrateg: Aktiemarkedet er som en sukkermad

"Vi blev behandlet som ligegyldige. Så er det svært at holde gejsten oppe som virksomhed"

Aktie-overblik: Pandora tilbage i bunden trods positiv børsstemning

Pandora tilbage i bunden - få analysen her

Sådan smager en af verdens mest ekstravagante bud på en brunch buffet

Antallet af lønmodtagere tæt på rekordniveau: "Beskæftigelsen er tilbage i storform"

Korrespondent: EU klar med olivengren i Brexit-forhandlinger

Bertelsen startede sin karriere med at stjæle slik fra blinde børn

Ti finansmænd om Sorte mandag i 1987: Det var et wakeup-call