Telenor slår brands sammen: CBB opsluger Bibob
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Telenor dropper mobilbrandet Bibob, som fra næste måned bliver lagt ind under CBB. Det oplyser teleselskabet i en pressemeddelelse.

De to brands deler i forvejen kundeservice og it-platform, og for Bibob-kunderne bliver ændringerne minimale, da de nuværende priser følger med over.

- Vi er på en strategisk rejse for at forenkle hele Telenor, så det bliver så enkelt som muligt for kunderne at handle med os og så enkelt som muligt for os selv at drive forretning, siger Telenor Danmarks administrerende direktør, Jesper Hansen, i en meddelelse.

- Vi har reduceret antallet af produkter, vi er i gang med en omlægning af it-systemerne, og nu nedlægger vi så et af vores brands for at koncentrere os om at dyrke og finpudse to knivskarpe og stærke telebrands, nemlig Telenor og CBB. Vi glæder os til at byde Bibob-kunderne velkommen til CBB-familien, siger Jesper Hansen.

Telenor købte CBB i 2004 og Bibob i 2009.

/ritzau/FINANS

Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Tagpapgiganter holder marked i ulovligt jerngreb

USA: Hug til presset biotekkæmpe efter oprydning på ledelsesgangen

39-årig finans-boss: "Jeg er kendt som en mand, der kun har hvilepuls"

Storbritannien hæver trusselsniveau efter koncertangreb

Analyse: Tre grunde til at Nordeas nye hovedsæde ikke bør ligge i København

Ny transportplan vækker jubel i DSV

Terrorangreb flytter fokus fra Mays u-vending

Så stor en milliardgevinst scorer kapitalfond på salg af aktier i lufthavnen

Iværksætterduo: "Vi har været fristet til at poppe en flaske champagne"