Matas sender nyt discountkoncept på gaden
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Altid - hedder et nyt koncept, der skal sikre at tilbudsjagtende danskere altid kan finde et tilbud på et af de mest anvendte produkter indenfor personlig pleje. 

Det er detailkæden Matas, der nu lancerer et nyt vedvarende priskoncept, der skal give konkurrenter på discountmarkedet baghjul.

"Vi ønsker med dette tiltag at gøre det endnu nemmere og mere attraktivt for forbrugerne at handle i Matas. Vi vil fortsætte med at have mange spændende ugentlige tilbud, men vi vil i supplement hertil sikre, at forbrugerne ALTID kan få de mest anvendte varetyper inden for personlig pleje til en lav pris," lyder det ifølge en pressemeddelse fra adm. direktør i Matas, Terje List.

Det er produkter som colgate-tandpasta, rexona-deodoranter og sanex-shamppoer, der indgår i konceptet om altid at blive solgt til en lav pris. 


Vil du prøve at få nyheder på Messenger? Nu kan du følge Børsen på Facebook Messenger og få de vigtigste nyheder hver morgen på hverdage. Interesseret? Klik her og kom i gang.

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Troels Lund frygter talrod om kontanthjælp

Vagthund varsler hvidvaskkontrol hver uge

Aktier: USA tabte pusten og gik i minus

Stein Baggers pengejæger går i kødet på svenske Carl Freer

Professor: Forligsmanden erklærer sammenbrud tirsdag

Invester i studieboliger og hjælp dine børn

Ædelstenschef måtte droppe planer til 15 mia kr i Tyskland

Gratis æble på fly udløser dyr bøde

Bavarian-aktien har oplevet markant shortangreb efter regnskab