Matas sender nyt discountkoncept på gaden
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Altid - hedder et nyt koncept, der skal sikre at tilbudsjagtende danskere altid kan finde et tilbud på et af de mest anvendte produkter indenfor personlig pleje. 

Det er detailkæden Matas, der nu lancerer et nyt vedvarende priskoncept, der skal give konkurrenter på discountmarkedet baghjul.

"Vi ønsker med dette tiltag at gøre det endnu nemmere og mere attraktivt for forbrugerne at handle i Matas. Vi vil fortsætte med at have mange spændende ugentlige tilbud, men vi vil i supplement hertil sikre, at forbrugerne ALTID kan få de mest anvendte varetyper inden for personlig pleje til en lav pris," lyder det ifølge en pressemeddelse fra adm. direktør i Matas, Terje List.

Det er produkter som colgate-tandpasta, rexona-deodoranter og sanex-shamppoer, der indgår i konceptet om altid at blive solgt til en lav pris. 


Vil du blive klogere på strategi og ledelse? Børsen Executive Club er tilbage, og giver dig inspiration og konkrete værktøjer. Interesseret? Klik her, og læs mere

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


JP Morgan: Selv det negative scenarie ser godt ud for Genmab

Novo Nordisk kombinationsmiddel slår rivaler i nyt forsøg

Nye takster: 11.500 kr. for at køre for stærkt i Frankrig

Den folkelige Volvo er tilbage

Tre ud af fire danske medicinalchefer er bekymret for prispres

Skynd dig at oplev Kroatiens uopdagede ø

Afkast på flere hundrede procent? Det har ejerlejligheder leveret siden 1992

Det vigtigste for dine aktier i ugen der kommer

Festivaler er gode for sjælen