Matas sender nyt discountkoncept på gaden
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Altid - hedder et nyt koncept, der skal sikre at tilbudsjagtende danskere altid kan finde et tilbud på et af de mest anvendte produkter indenfor personlig pleje. 

Det er detailkæden Matas, der nu lancerer et nyt vedvarende priskoncept, der skal give konkurrenter på discountmarkedet baghjul.

"Vi ønsker med dette tiltag at gøre det endnu nemmere og mere attraktivt for forbrugerne at handle i Matas. Vi vil fortsætte med at have mange spændende ugentlige tilbud, men vi vil i supplement hertil sikre, at forbrugerne ALTID kan få de mest anvendte varetyper inden for personlig pleje til en lav pris," lyder det ifølge en pressemeddelse fra adm. direktør i Matas, Terje List.

Det er produkter som colgate-tandpasta, rexona-deodoranter og sanex-shamppoer, der indgår i konceptet om altid at blive solgt til en lav pris. 

Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Airtame tjener kassen på Amazon: Vi ville helst være fri

Janet Yellen stopper i Fed - øger usikkerhed om pengepolitikken

Vinen er forsvundet hos konkursramte Fine Wine Invest

Aktier: Comeback til aktier og dollar mens guldet føler smerten i USA

Hjemvendt dansker leder efter kandidat til børsnotering i Danmark

Danmark er skuffet over Sverige i agentur-drama

Novo: København havde været et ideelt hjem for Det Europæiske Lægemiddelagentur

København ude af kapløb om lægemiddelagentur

Lægemiddelforening skuffet men anerkender Amsterdam som vinder