Matas sender nyt discountkoncept på gaden
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Altid - hedder et nyt koncept, der skal sikre at tilbudsjagtende danskere altid kan finde et tilbud på et af de mest anvendte produkter indenfor personlig pleje. 

Det er detailkæden Matas, der nu lancerer et nyt vedvarende priskoncept, der skal give konkurrenter på discountmarkedet baghjul.

"Vi ønsker med dette tiltag at gøre det endnu nemmere og mere attraktivt for forbrugerne at handle i Matas. Vi vil fortsætte med at have mange spændende ugentlige tilbud, men vi vil i supplement hertil sikre, at forbrugerne ALTID kan få de mest anvendte varetyper inden for personlig pleje til en lav pris," lyder det ifølge en pressemeddelse fra adm. direktør i Matas, Terje List.

Det er produkter som colgate-tandpasta, rexona-deodoranter og sanex-shamppoer, der indgår i konceptet om altid at blive solgt til en lav pris. 

Børsen anbefaler



Banken på hovedgaden? De billige lån findes på nettet

Sponsoreret af
Santander Consumer Bank

Forsiden lige nu


Novo Nordisks nye insulin har tabt pusten i USA

Tag på rundtur og udlej dit sommerhus i cyberspace

Martin Thorborg følte sig ydmyget i skolen: "Det var helt ad helvede til"

Kunstnerens vilde og iscenesatte New York-hule

Vinder Nicole Kidman de gyldne palmer i dag?

Dansk virksomhed laver naziskrot til ferieslot

G7-møde: Trump bøjer af på protektionisme

To personer sigtet for groft bedrageri med udbytteskat

Ny rejsetrend giver et utal af fordele for stressede typer