Matas sender nyt discountkoncept på gaden
Foto: Scanpix
Virksomheder Af
Altid - hedder et nyt koncept, der skal sikre at tilbudsjagtende danskere altid kan finde et tilbud på et af de mest anvendte produkter indenfor personlig pleje. 

Det er detailkæden Matas, der nu lancerer et nyt vedvarende priskoncept, der skal give konkurrenter på discountmarkedet baghjul.

"Vi ønsker med dette tiltag at gøre det endnu nemmere og mere attraktivt for forbrugerne at handle i Matas. Vi vil fortsætte med at have mange spændende ugentlige tilbud, men vi vil i supplement hertil sikre, at forbrugerne ALTID kan få de mest anvendte varetyper inden for personlig pleje til en lav pris," lyder det ifølge en pressemeddelse fra adm. direktør i Matas, Terje List.

Det er produkter som colgate-tandpasta, rexona-deodoranter og sanex-shamppoer, der indgår i konceptet om altid at blive solgt til en lav pris. 

Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Timing minimerer skat af pension, virksomhed og formue

Sponsoreret af
Ringkjøbing Landbobank

Forsiden lige nu


Ekspert: "Tyskland er meget, meget langt efter Danmark"

Jysk flymilliardær overgår sig selv for 21. år i træk

Formuepleje: Travl fredag i vente med euro og pund i fokus

Aftale på plads om biler: Audi A6 bliver 58.300 kroner billigere

Analyse: Fire knaster i Mays skilsmisse-tale til 20 mia. pund

Rød aktiestart med Vestas som bundskraber

Theresa May holder sin store brexit-tale - hold øje med pundet

Facebook udleverer 3000 annoncer til Kongressen: Har forbindelse til russisk selskab

Aktieoverblik: ALK med negativt fortegn mens bilforhandler drøner frem