Økonomi

3 indlæg til denne artikel

Deltag i debatten

Tvangsauktioner luner analytikernes hjerter

06-04-2009 10:09 Hov! Så kom der et tal, der rent faktisk overraskede analytikerne positivt. Men selvom det faldende antal tvangsauktioner er en lille solstråle, er det alt for tidligt at afblæse krisen.

"Der var tale om en særdeles god overraskelse," skriver chefanalytiker Christian Hilligsøe Heining fra Sydabank i sin analyse af de netop offentliggjorte tal fra Danmarks Statistik, og fortsætter:

"Selv om man skal være varsom med skarpe tolkninger på dagens tal, så indikerer tallene umiddelbart, at det fortsat står godt til på den privatøkonomiske bundlinje hos de danske boligejere. Elementer som faldende inflation, skattelettelser og faldende renter er uden tvivl noget, der luner i privatøkonomien."

1 + 1 = 3

Også seniorøkonom Niels Rønholt fra Jyske Markets glæder sig over, at tvangsauktionspilen er vendt. Han undrer sig dog, da mixet af lave boligpriser og stigende ledighed burde sende kurven opad.

"Det er noget overraskende, at pilen på den måde peger ned for tvangsauktionerne. Opskriften på mange tvangsauktioner lyder på boligprisfald og stigende ledighed. Begge ingredienser har vi rigeligt af for tiden, og på den baggrund burde tvangsauktionerne bevæge sig op," skriver Niels Rønholt.

En mulig forklaring kan være, at ledighedseffekten lader vente lidt på sig.

"Hvis privatøkonomien midlertidigt tillader det, vil man ved ledighed ofte først forsøge at sælge på reguler vis, inden en tvangsauktion kommer på tale. Det kan give en vis forsinkelse mellem flere ledige og flere tvangsauktioner," skriver Rønholt, der i samme åndedrag understreger, at han ikke tror, toppen af kurven over tvangsauktioner er set endnu.

Kurven vil op

Alle analytikere spår, at selvom dagens tal er glædelige, vil tvangsauktioner være fast kost de næste par år.

"Lavere renter kan måske medvirke til at lægge en vis dæmper under udviklingen, men baseret på vores forventninger til ledighedsudviklingen og huspriserne, kan antallet af tvangsauktioner bevæge sig op i nærheden af 1000 pr. måned i løbet af de kommende år," skriver Jes Asmussen fra Handelsbanken.

Christian Hilligsøe værger sig ved at sætte tal på, men mener ikke, at antallet af tvangsauktioner kommer på niveau med 1996, hvor kurven toppede med næsten 1700 tvangsauktioner per måned.

"Hvor højt vi skal op, kan ikke siges med sikkerhed. Men vi vurderer, at dagens tal understreger, at vi er langt fra de triste tilstande, vi oplevede i 1990'erne," skriver Sydabanks chefanalytiker.
borsen statistik bnt
*****||*****Tvangsauktioner luner analytikernes hjerter*****||*****Hov! Så kom der et tal, der rent faktisk overraskede analytikerne positivt. Men selvom det faldende antal tvangsauktioner er en lille solstråle, er det alt for tidligt at afblæse krisen.*****||*****

Ingen sammenligning
Jens G | 06.04.2009 kl 17:19
De selvudråbte analytikere kan da ikke sammenligne nuværende antal tvangsauktioner med tvangsauktionerne i 1996. Dengang var der KRISE med over 250.000 arbejdsløse mod nu kun 65.000. De herrer bør afholde sig fra den slags gætterier på så lavt et niveau.
De selvudråbte analytikere kan da ikke sammenligne nuværende antal tvangsauktioner med tvangsauktionerne i 1996. Dengang var der KRISE med over 250.000 arbejdsløse mod nu kun 65.000. De herrer bør afholde sig fra den slags gætterier på så lavt et niveau. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag

Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
misbrugt alias | 09.04.2009 kl 14:37
hvad med om du bare klapper i!
hvad med om du bare klapper i! Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Det ser smukt ud
Lemming Invest | 06.04.2009 kl 12:19
Ifølge diverse lommeeksperter skulle vi få mange tvangsauktioner, men istedet falder antallet. Trods det ekstremt lave niveau stiger tallet ikke engang. Det er klart at den lave rente virker som en stor luftmadras under teknisk insolvente boligejere, som fortsat er i stand til at indfrie sine bet... Læs mere
Ifølge diverse lommeeksperter skulle vi få mange tvangsauktioner, men istedet falder antallet. Trods det ekstremt lave niveau stiger tallet ikke engang. Det er klart at den lave rente virker som en stor luftmadras under teknisk insolvente boligejere, som fortsat er i stand til at indfrie sine betalingsforpligtelser. Imens bliver der handlet boliger i lid strøm. FORÅRET ER KOMMET TIL ANDEDAMMEN. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag

Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Jens G | 07.04.2009 kl 08:53
Salamander - ikke helt enig - Hvis vi ser bort fra friværdi i boligerne, så har de danske forbrugere aldrig før haft så mange penge til forbrug som de har nu. De danske forbrugere er ikke forgældede som du siger - tværtimod så er de formuende til forskel fra andre folkeslag i Europa. Et stort fal... Læs mere
Salamander - ikke helt enig - Hvis vi ser bort fra friværdi i boligerne, så har de danske forbrugere aldrig før haft så mange penge til forbrug som de har nu. De danske forbrugere er ikke forgældede som du siger - tværtimod så er de formuende til forskel fra andre folkeslag i Europa. Et stort fald i forbruget det sidste års tid har også medvirket til dette. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
salamander | 07.04.2009 kl 08:30
Jamen Jens - det er netop min pointe - den krise du så ivrigt benægter er der skam - den er netop skabt af dette faktum og kan ikke tales væk. Vi er i dag et dybt forgældet samfund - det er dog ikke staten dennegang, men den almene forbruger. Tilliden til finanssektoren er væk - de værdier so... Læs mere
Jamen Jens - det er netop min pointe - den krise du så ivrigt benægter er der skam - den er netop skabt af dette faktum og kan ikke tales væk. Vi er i dag et dybt forgældet samfund - det er dog ikke staten dennegang, men den almene forbruger. Tilliden til finanssektoren er væk - de værdier som samfundet byggede på ligeledes (aktieværdien halveret - råvarer i kraftigt fald - huspriser -30-40%) Oven i dette læg så et fald i privatforbruget på 10-15% - så hart du en krise af dimensioner Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
misbrugt alias | 09.04.2009 kl 00:27
KLAP I JENS "DIREKTØR- AS IF" G! DU ANER IKKE HVAD DU TALER OM. HVAD KAN MAN OGSÅ FORVENTE AF EN PERSON AF DIT LILLE UUDANNET FORMAT
KLAP I JENS "DIREKTØR- AS IF" G! DU ANER IKKE HVAD DU TALER OM. HVAD KAN MAN OGSÅ FORVENTE AF EN PERSON AF DIT LILLE UUDANNET FORMAT Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
misbrugt alias | 09.04.2009 kl 00:25
KLAP I JENS "DIREKTØR- AS IF" G! DU ANER IKKE EN DISSE
KLAP I JENS "DIREKTØR- AS IF" G! DU ANER IKKE EN DISSE Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Jens G | 06.04.2009 kl 17:11
N.Roubini - Føj, det må være en svær situation. Men man har da altid fået ørerne tudet fulde om at man ALDRIG måtte købe noget nyt før det gamle var solgt. Så har disse mennesker åbenbart tilsidesat normale regler. Så er det ikke krisens skyld, men deres egen dumhed!
N.Roubini - Føj, det må være en svær situation. Men man har da altid fået ørerne tudet fulde om at man ALDRIG måtte købe noget nyt før det gamle var solgt. Så har disse mennesker åbenbart tilsidesat normale regler. Så er det ikke krisens skyld, men deres egen dumhed! Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Jens G | 06.04.2009 kl 17:05
Salamander - jamen så er det forkert at give krisen skylden - så er det jo selvforskyldt, og så var de nok også gået på tvangsauktion uanset krisen (sammen med deres samtalekøkken, nye badeværelse med spa, og deres 50" fladskærmsTV.
Salamander - jamen så er det forkert at give krisen skylden - så er det jo selvforskyldt, og så var de nok også gået på tvangsauktion uanset krisen (sammen med deres samtalekøkken, nye badeværelse med spa, og deres 50" fladskærmsTV. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Jens G | 06.04.2009 kl 17:34
John - nu må du lige holde op - hvis du ellers ved noget om statistik, så ved du også, at det er tal fra Danmarks Statistik der bliver bearbejdet af alle interessegrupperne - herunder Realkreditrådet. De bliver bearbejdet på en måde så de passer in i deres kram. Så kære John, jeg bruger Danmarks... Læs mere
John - nu må du lige holde op - hvis du ellers ved noget om statistik, så ved du også, at det er tal fra Danmarks Statistik der bliver bearbejdet af alle interessegrupperne - herunder Realkreditrådet. De bliver bearbejdet på en måde så de passer in i deres kram. Så kære John, jeg bruger Danmarks Statistiks officielle tal direkte, så du kan ikke anklage mig for at manipulere. Iøvrigt er vi en del der er lidt halvtrætte af dine evige personlige angreb på Hans Nielsen - det virker lidt enformigt. Vi har helt forståelse for at du er glad for din lejede lejlighed - og synes at det er det bedste og billigste for dig. Vi andre er glade for vores huse og ejerlejligheder og ser med tilfredshed at ejendomspriserne nu ikke falder længere. SÅ KORT ER DEN! Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
N.Roubini | 06.04.2009 kl 16:11
Hej Jens, Det kunne jo være nogen af de mange som har købt bolig på forventet efterbevilling fra salg af egen bolig - det var meget populært i tiden op til krisen, mens nu har krisen fået boligkøberne til at trække følehornene til sig og så sidder mange i suppedasen (arbejde eller ej) - som ... Læs mere
Hej Jens, Det kunne jo være nogen af de mange som har købt bolig på forventet efterbevilling fra salg af egen bolig - det var meget populært i tiden op til krisen, mens nu har krisen fået boligkøberne til at trække følehornene til sig og så sidder mange i suppedasen (arbejde eller ej) - som ikke-representativt kuriosum, kan jeg fortælle at jeg så på 3 boliger i går, hvor 2 af sælgerne var i den situation. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
salamander | 06.04.2009 kl 15:13
eller de mere end 100.000 der har udnyttet friværdien og belånt op over skorstenen - og nu finder ud af at uden den kontinuerlige udnyttelse af stigende friværdi hænger økonomien ikke sammen - uanset deres faste indkomst. Kernen i den krise nogen ikke vil erkende er, at godt halvdelen af den v... Læs mere
eller de mere end 100.000 der har udnyttet friværdien og belånt op over skorstenen - og nu finder ud af at uden den kontinuerlige udnyttelse af stigende friværdi hænger økonomien ikke sammen - uanset deres faste indkomst. Kernen i den krise nogen ikke vil erkende er, at godt halvdelen af den vækst vi har haft igennem de seneste år er skabt via overbelåning. Så er vi mange der kan belære om at man skal spare op, men en større gruppe sidder i dag dybt forgældede og kan ikke svare ydelserne - herved er der en dyb krise som ikke blot løses ved at opfordre til forbrug - og som iøvrigt ikke er skabt af ledighed - ledigheden kommer som en følge heraf. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
JohnD | 06.04.2009 kl 16:11
Jens G - nu skal du passe på. Normalt har dine indlæg en værdi men nu rammer du altså bunden. #1: Du beskylder Realkreditrådet for manipulation. Enten har du beviser eller også er det dig der manipulerer. #2: Naturligvis er det ikke antallet af handler der tæller - det er det samlede udbud.... Læs mere
Jens G - nu skal du passe på. Normalt har dine indlæg en værdi men nu rammer du altså bunden. #1: Du beskylder Realkreditrådet for manipulation. Enten har du beviser eller også er det dig der manipulerer. #2: Naturligvis er det ikke antallet af handler der tæller - det er det samlede udbud. Det er da fløjtende ligemeget at handlerne eksempelvis stiger 100 hvis udbuddet samlet set stiger med 200. Det hedder markedskrafter, Jens. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Jens G | 06.04.2009 kl 14:48
Kan ikke rigtig se hvem det er der får sendt deres hus på tvangsauktion som SKYLDES KRISEN. Det kan ikke være de 55.000 der var arbejdsløse inden krisen. Så kan det være de ca. 15.000 der er blevet arbejdsløse i krisen. Det er jo kun førstegangskøberne der ikke har friværdi i deres ejendomme de... Læs mere
Kan ikke rigtig se hvem det er der får sendt deres hus på tvangsauktion som SKYLDES KRISEN. Det kan ikke være de 55.000 der var arbejdsløse inden krisen. Så kan det være de ca. 15.000 der er blevet arbejdsløse i krisen. Det er jo kun førstegangskøberne der ikke har friværdi i deres ejendomme der bliver ramt. De udgør 15%. Så lad os sige at det er 15% (førstegangskøbere) af de 15.000 arbejdsløse d.v.s. 2.250 der KAN være ramt af krisen, og er i farezonen for at gå på tvangsauktion. Eller har jeg misforstået noget? Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Lemming Invest | 06.04.2009 kl 14:37
Op med humøret benjamin. Tvang i bund, renten i bund, hussalget stiger. Skattelettelser. Kun priserne på dine lykkepiller er steget...:O)
Op med humøret benjamin. Tvang i bund, renten i bund, hussalget stiger. Skattelettelser. Kun priserne på dine lykkepiller er steget...:O) Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Jens G | 06.04.2009 kl 14:29
John - glem alt om linket "boligpriser" talne er ikke de oficielle tal fra Danmarks Statistik - det er derimod manipulerede tal fra Realkreditrådet. Det er noget sludder at sige at det ikke er antallet der tæller. Det er det selvfølgelig. Ligeledes er det noget sludder du siget at ejen... Læs mere
John - glem alt om linket "boligpriser" talne er ikke de oficielle tal fra Danmarks Statistik - det er derimod manipulerede tal fra Realkreditrådet. Det er noget sludder at sige at det ikke er antallet der tæller. Det er det selvfølgelig. Ligeledes er det noget sludder du siget at ejendomssalget er gået helt i stå - det er det jo slet ikke. Lad dog være med at udtale dig om noget du ikke har forstand på. Der er sikkert mange andre ting du har mere forstand på - så kast dig dog over dem :-)) Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Ben | 06.04.2009 kl 13:52
Endnu et af dine tåbelige "grib efter et halmstr" indlæg. Nuvel, tvangsauktioner er heldigvis endnu på et lavt niveau, men alle der arbejder i den branche (inkl dig selv formentlig) ved at banker og realkreditforeninger bliver bestormet af kunder som ikke kan få enderne til at mødes ... Læs mere
Endnu et af dine tåbelige "grib efter et halmstr" indlæg. Nuvel, tvangsauktioner er heldigvis endnu på et lavt niveau, men alle der arbejder i den branche (inkl dig selv formentlig) ved at banker og realkreditforeninger bliver bestormet af kunder som ikke kan få enderne til at mødes og må lave afdragsordninger mv - talte selv med en tidligere kollega som sidder i RD idag, og han mente at 60-70% af alle henvendelser i øjeblikket går på dette. Så lyt til Hans, toget kører fra perronen NU (ligesom det gjorde i sidste måned og måneden før det etc), arbejdsløshed og krise eksisterer kun i fattigrøvenes verden og debattører der påpeger bare helt simple økonomiske facts er misundelige idioter der ikke har råd til at flytte fra deres sure lejebolig. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
JohnD | 06.04.2009 kl 13:40
Jens, med et fald på 24% vil jeg ikke mene at betegnelsen "masser" er helt på sin plads. Desuden er det ikke selve antallet af handler der er mest interessant - det er derimod det samlede udbud og det stiger stadig. Desuden er det tal så vidt jeg kan forstå i din tråd fra 3 kvartal 2... Læs mere
Jens, med et fald på 24% vil jeg ikke mene at betegnelsen "masser" er helt på sin plads. Desuden er det ikke selve antallet af handler der er mest interessant - det er derimod det samlede udbud og det stiger stadig. Desuden er det tal så vidt jeg kan forstå i din tråd fra 3 kvartal 2008 og situationen er altså kun blevet værre siden. Det vil du også kunne se i realkreditrådets statistik som har hele 2008 med: http://www.boligpriser.dk/bonds/boligprisSearch.aspx?EjendomGeografi=80001&EjendomKategori=1&EjendomDatatype=1 Det bliver interessant at se når den næste bliver udgivet. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Jens G | 06.04.2009 kl 13:12
John - der bliver solgt masser af boliger - knap 6.000 om måneden - det er en nedgang på 24% fra 2006 til idag som anført i indlæg nedenunder (med kilde).
John - der bliver solgt masser af boliger - knap 6.000 om måneden - det er en nedgang på 24% fra 2006 til idag som anført i indlæg nedenunder (med kilde). Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Lemming Invest | 06.04.2009 kl 13:06
Tallene taler for sig selv. emgang i salg og nedgang i tvangsauktioner. Hvornår erkender du virkeligheden og kommer væk fra lejeboligen som er blevet dyrere end at eje?....:O)
Tallene taler for sig selv. emgang i salg og nedgang i tvangsauktioner. Hvornår erkender du virkeligheden og kommer væk fra lejeboligen som er blevet dyrere end at eje?....:O) Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
JohnD | 06.04.2009 kl 13:04
Hans, det bedste bevis på at der ikke bliver handlet boliger er at du sidder herinde og skriver verdensfjerne indlæg i stedet for at være ud og vise boliger frem ;-)
Hans, det bedste bevis på at der ikke bliver handlet boliger er at du sidder herinde og skriver verdensfjerne indlæg i stedet for at være ud og vise boliger frem ;-) Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Lange forklaringer
Kirsebærøje | 06.04.2009 kl 10:24
Virkeligheden er, at retterne er voldsomt bagud med snart sagt alt - også tvangsauktioner. Men så er der jo grobund for nye udtalelser om det overraskende i stigningen næste gang. Den vil sikkert også falde i april - påske, sagspukkel, afvikling af restferie etc.
Virkeligheden er, at retterne er voldsomt bagud med snart sagt alt - også tvangsauktioner. Men så er der jo grobund for nye udtalelser om det overraskende i stigningen næste gang. Den vil sikkert også falde i april - påske, sagspukkel, afvikling af restferie etc. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag

Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Kirsebærøje | 06.04.2009 kl 11:00
Ja ikke - :-) for i forhold til 1990 er det jo positivt, da havde vi ca 19000 tvangsauktioner. Jeg kan nu bedre li ordet realistisk. God påske
Ja ikke - :-) for i forhold til 1990 er det jo positivt, da havde vi ca 19000 tvangsauktioner. Jeg kan nu bedre li ordet realistisk. God påske Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Maxim | 06.04.2009 kl 10:50
Du har ret - Jeg har fulgt med i retten i Hillerøds aktioner og en stor del af de tvansaktioner der blev holdt i jan. feb skyldes misligholdeses af terminen der forfaldt d. 30/6 sidste år. (Undtagen her for er insolvente dødsbo, det er væsentlig hurtigere at behandle)
Du har ret - Jeg har fulgt med i retten i Hillerøds aktioner og en stor del af de tvansaktioner der blev holdt i jan. feb skyldes misligholdeses af terminen der forfaldt d. 30/6 sidste år. (Undtagen her for er insolvente dødsbo, det er væsentlig hurtigere at behandle) Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Thilde | 06.04.2009 kl 10:43
Kirsebærøje...........hvor jeg nyder dine livsglade kommentarer. God påske.
Kirsebærøje...........hvor jeg nyder dine livsglade kommentarer. God påske. Luk
Luk
Skriv venligst årsagen til din anmeldelse. Vores moderatorer vil kigge på den hurtigst muligt.
Årsag
Indsend
Luk
Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk

Deltag i debatten

Felter markeret med * skal udfyldes

Dit indlæg er modtaget

Du skal via din mail godkende det link vi har sendt dig for, at indlægget kan blive vist på borsen.dk.
Med venlig hilsen
borsen.dk
Luk
Annonce:

Børsen Shop lige nu

Børsen abonnement

Seneste blogs