Godt, nu har din virksomhed oprettet en side på Facebook og fået de første fans – men du vil gerne have mange flere. Så hvad gør du?

Det svarer virksomheden Hummel på i dette indslag ovenfor. I februar havde det danske sports- og modetøjsfirma 3.500 fans på Facebook, et tal, der ikke havde rokket sig synderligt over en længere periode. Men lidt over et halvt år senere havde Hummel pludselig 12.000 fans.

Hør PR & Online Manager, Anders Lunde, fra Hummel fortælle, hvad han gjorde for at skovle tusinder af fans i land, og hvordan han sikrer sig, at der kommer endnu flere.

Klik på indslaget ovenfor.

Undersøgelse af virksomheders brug af sociale medier

Børsen Online er mediepartner i en omfattende spørgeskemaundersøgelse, der skal afdække virksomhedernes erfaringer med sociale medier – hvem har fået skabt værdi, og hvem har ikke? Hvad er de største udfordringer, og hvor ligger potentialerne?

Undersøgelsen løber stadig, og alle virksomheder kan deltage i undersøgelsen her. Det gælder også virksomheder, der ikke har brugt sociale medier, men som overvejer at gøre det her.

Deltag i undersøgelsen

Læs mere om undersøgelsen og initiativet her på www.socialsemantic.eu

Borsen.dk vil løbende dække emnet og følge op på resultater fra undersøgelsen.
Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu