Da man først begyndte at tale om e-handel, var mange overbeviste om, at vi i 2010 ikke længere ville kunne købe en skjorte i en fysisk forretning. Sådan blev det ikke helt. E-handlen vokser godt nok dag for dag og udgør en større del af vores indkøb, men shopping i fysiske butikker er langt fra gået af mode.

Sådan er det med alle fænomener fra den første store hype, til fænomerne finder et leje og en plads i vores dagligdag, forklarer partner hos analyse- og konsulenthuset Gartner, Peter Suhr.

Analysefirmaet Gartner har lavet en model, der beskriver udviklingen for en hel række af fænomener fra hype til dagligdag. Hør om baggrunden for modellen ovenfor.

Undersøgelse af virksomheders brug af sociale medier
Børsen Online har over sommeren været mediepartner til en omfattende spørgeskemaundersøgelse, der skal afdække virksomhedernes erfaringer med sociale medier – hvem har fået skabt værdi, og hvem har ikke?

Hvad er de største udfordringer, og hvor ligger potentialerne?

Undersøgelsen løber stadig, og alle virksomheder kan deltage i undersøgelsen her. Det gælder også virksomheder, der ikke har brugt sociale medier, men som overvejer at gøre det her.

Læs mere om undersøgelsen og initiativet her på www.socialsemantic.eu

Borsen.dk vil løbende dække emnet og følge op på resultater fra undersøgelsen.


Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Pleasure anbefaler