Alle taler om, hvor vigtigt det er at ”være i dialog med sine kunder”. Netop dialogen har været en del af FDB i over 100 år, lige siden den første andelsforening blev stiftet.

Men medlemsmøderne i forsamlingshusene er blevet noget færre med tiden, og i stedet vil FDB fremover engagere deres medlemmer i det digitale rum – mere præcist via sociale medier.

Derfor er Danmarks største andelsforening gået i gang med en større satsning, der skal skabe etablere et netværk til og med FDBs mange kunder, og forhåbentlig gøre dem interesserede og engagerede i FDB, og i sidste ende skabe gode og loyale kunder.

Se indslaget, hvor FDB’s digitale chef, Morten Gade, fortæller mere detaljeret om FDB satsning og giver gode råd til andre virksomheder, der også vil bruge sociale medier til at samle og engagere kunderne.

Her kommer han ind på, hvad der er vigtige parametre for at virksomheder kan få deres kunder i tale, og han fortæller hvordan FDB vil håndtere balancen mellem filantropi og bundlinje.

Klik på indslaget ovenfor.

-- --

BØRSEN Online er over sommeren mediepartner til en omfattende spørgeskemaundersøgelse, der skal afdække virksomhedernes erfaringer med sociale medier – hvem har fået skabt værdi, og hvem har ikke? Hvad er de største udfordringer, og hvor ligger potentialerne?

Alle virksomheder kan deltage i undersøgelsen her.

Det gælder også virksomheder, der ikke har brugt sociale medier, men som overvejer at gøre det.

Læs mere om undersøgelsen og initiativet her.  Borsen.dk vil løbende dække emnet og følge op på delresultater fra undersøgelsen

Læs også



Hvad mener du - deltag i debatten

Børsen vil rigtig gerne vide, hvad du mener om denne historie. Bidrag gerne med holdninger, gode ideer og konstruktive indspark. Vi ønsker en god og saglig debat. Du kan læse om vores debatregler her.

Med venlig hilsen
Thomas Bernt Henriksen, debatredaktør

Mest læste