Rigtig mange virksomheder, både herhjemme og i resten af verden, er på Facebook. De har oprettet grupper, profiler og fansider – men de får ikke noget ud af det.

De ender på Facebook kirkegården.

Hvis virksomheden eller organisationen skal have noget ud af at oprette en Facebook-side, kræver det strategi og engagement.

Det siger direktør i Komfo, Rasmus Møller-Nielsen, som er ekspert i kommunikation på Facebook. Han er i studiet og giver konkrete råd og eksempler på, hvordan man får succes på Facebook.


Undersøgelse af sociale medier

Børsen Online er over sommeren mediepartner til en omfattende spørgeskemaundersøgelse, der skal afdække virksomhedernes erfaringer med sociale medier – hvem har fået skabt værdi, og hvem har ikke? Hvad er de største udfordringer, og hvor ligger potentialerne?

Alle virksomheder kan deltage i undersøgelsen her.

Det gælder også virksomheder, der ikke har brugt sociale medier, men som overvejer at gøre det.
Læs mere om undersøgelsen og initiativet her på www.socialsemantic.eu

Borsen.dk vil løbende dække emnet og følge op på delresultater fra undersøgelsen.
Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Pleasure anbefaler