Reklamebureauer brænder 340 mio af på udbud
Ifølge Tine Aurvig Huggenberger, adm. direktør for Kreakom, koster udbuddene ikke alene reklamebureauerne, men også kommunerne, dyrt. Arkivfoto: Melissa Ørnstrup
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Bestseller-ejer Anders Holch udvider sin milliardforretning med opkøb og nyudviklet brand

Verner Panton løfter Frandsens lampevirksomhed til rekordresultat

Europæisk økonomi viser tegn på svaghed: "Sandsynligt at væksten vil gå et gear ned"

OK18 i billeder: Højt humør foran forligsen

Superiværksættere: Her er 15 metoder til at lave exit på sin startup-virksomhed

EU og Mexico sender stikpille til USA og lander handelsaftale

Test: Olm Maserati er bedst i høj fart

Bondo: Eneste mulighed er løsning på alle områder

Svensk børs for mindre aktier melder klar til Danmark