Reklamebureauer brænder 340 mio af på udbud
Ifølge Tine Aurvig Huggenberger, adm. direktør for Kreakom, koster udbuddene ikke alene reklamebureauerne, men også kommunerne, dyrt. Arkivfoto: Melissa Ørnstrup
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

© Dagbladet Børsen
Ifølge lov om ophavsret er det kun tilladt at tage én papirkopi til privat brug. Yderligere kopiering må kun ske efter aftale med Dagbladet Børsens chefredaktion. Henvendelse skal ske til Peter Utzon på e-mail: peut@borsen.dk

Anbefalet



Forsiden lige nu


Danske Bank: Trump kan sætte yderligere fart på lettet aktiemarked

Skibrillemillionær jagter penge fra danske dynastier

Mandagens obligationer: Stor reaktion på det franske valgresultat

Plusser i sigte - Europas aktieoptur når USA

"Firmabilen er jo fanget i 1980'erne" - Du skal snart dele din firmabil

Protest rammer dommer i Atea-retssagen

Digitale spil skaffer vækst til Lego-konkurrenten Hasbro

Ordre kan løfte tys-tys aktie: "Den kan få en vækst på 20-25 pct om året"

Hollande peger på Macron som arvtager til præsidentpost