Maersk Line sender salgsstyrken på Twitter
Jonathan Wichmann er manden, der oprindelig stod for at føre Maersk Line ud på de sociale medier, og som skaffede rederiet 600.000 fans på Facebook i løbet af det første år. ¿Foto: Thomas Nielsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder
Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Investorer forbereder sig på ny guldregn fra bankerne

Thomas Bernt: Slut med det store brorøveri - alle vinder

Niels Lunde: Ane Uggla har brudt med sin families fortælling

Zealand-boss: Vores aktie er undervurderet

Analyse: Du skylder stadig svar, Søren Skou

Regeringen vil gøre det billigere at krydse Storebælt

Aktier: FLS til tops og Genmab nederst i C20 Cap

Finansminister vil sikre flere penge til iværksætteri

Pernille Skipper: Målet er posten som overborgmester i København