Maersk Line sender salgsstyrken på Twitter
Jonathan Wichmann er manden, der oprindelig stod for at føre Maersk Line ud på de sociale medier, og som skaffede rederiet 600.000 fans på Facebook i løbet af det første år. ¿Foto: Thomas Nielsen
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder

Vil du blive klogere på strategi og ledelse? Børsen Executive Club er tilbage, og giver dig inspiration og konkrete værktøjer. Interesseret? Klik her, og læs mere

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Reklamegigant vil skrue op for salget med ny hovedejer

Aktier: Mærsk tyngede C25 - kun tre selskaber endte i plus

Google skyder halv milliard dollar i Alibaba-rival

Uenighed om oliepris frem mod fredagens Opec-møde: "Det bliver et af de mere spændende"

Mærsk og DSV sank til bunds i rødt marked

Merkel søger EU-hjælp for at redde sin regering

Eurolande forbereder sig for dårligt til næste krise

Virksomheder har misforstået GDPR-regler: Oplever fald i abonnenter

Dades køber kæmpecenter fra Coop i Aarhus for 2,5 mia