Kronik: Vil I have  lønsom vækst? Så dyrk jeres loyale kunder
Det er simpelt at regne ud, hvor lidt der skal gøres for kundeloyaliteten for at opnå en stor effekt på bundlinjen, mener dagens kronikør i Børsen. Arkivfoto: Colourbox
AVISEN Af ,
Eksklusivt for kunder

Vil du blive klogere på strategi og ledelse? Børsen Executive Club er tilbage, og giver dig inspiration og konkrete værktøjer. Interesseret? Klik her, og læs mere

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Invester 4 mio kr og få 26.672 kr i udbytte pr måned

Aktieåbning: Vestas lyser op i lettere negativt marked

I dag træder Simcorp og Ambu ind i C25: Giver adgang til nye investorer

Nye aktier i elite-indeks - her er Nordnets favorit

Anders Dam vil forbyde aktieoptioner: "Det risikerer jo at få karakter af et tag-selv-bord"

Vestas kan få god start efter ny ordre

Det sker i dag: Royal Unibrew i nyt C25

Det skriver medierne: Høj oliepris spænder ben for Mærsk-salg

Chefanalytiker: Verdenshandelen vil blive hårdt ramt - hvis handelskrigen eskalerer