Ølsælger bider sig fast i nyt marked for lettere øl
Henrik Wiese, stifter af og adm. direktør for Teedawn, oplever stadigt stigende salg af den alkohollette øl på 2,7 pct. Her er han iført lederhosen i gang med at fremvise øllen for kunderne i Inco i Kødbyen i København. Foto: Magnus Møller
AVISEN Af
Eksklusivt for kunder
Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Han skabte sit livsværk - og mistede det: "Jeg havde ikke lyst til at være her mere"

Snart kan du betale med kryptovaluta i tusindvis af netbutikker

Bitcoin i ny rekord: Banker gennem 18.000 dollar

Hvor meget luksus kan man få for 8350 kr. i døgnet?

Emil Thorup: "Jeg gider ikke være danskeragtig og gå ud med knold og joggingtøj"

Bare 22 år og headhuntet til chef: Her er 7-Elevens gulddreng

Øen hvor stress er forbudt

Danskerne køber julegaver på nettet som aldrig før

Ugen der kommer: EU-domstol afsiger dom i sag om Uber