Huffington Post klar til nordisk mediekrig
"Vi vil sætte spot på det gode, der sker, f.eks. sociale entreprenører. Vores erfaring er også, at det, der deles på sociale medier, ofte er nyheder, der viser løsninger," siger Arianna Huffington.Foto: Nordic Business Forum
AVISEN Af ,
Eksklusivt for kunder

Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Bestseller-ejer Anders Holch udvider sin milliardforretning med opkøb og nyudviklet brand

Verner Panton løfter Frandsens lampevirksomhed til rekordresultat

Europæisk økonomi viser tegn på svaghed: "Sandsynligt at væksten vil gå et gear ned"

OK18 i billeder: Højt humør foran forligsen

Superiværksættere: Her er 15 metoder til at lave exit på sin startup-virksomhed

EU og Mexico sender stikpille til USA og lander handelsaftale

Test: Olm Maserati er bedst i høj fart

Bondo: Eneste mulighed er løsning på alle områder

Svensk børs for mindre aktier melder klar til Danmark