Huffington Post klar til nordisk mediekrig
"Vi vil sætte spot på det gode, der sker, f.eks. sociale entreprenører. Vores erfaring er også, at det, der deles på sociale medier, ofte er nyheder, der viser løsninger," siger Arianna Huffington.Foto: Nordic Business Forum
AVISEN Af ,
Eksklusivt for kunder
Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Holch Povlsen smider 350 mio ekstra i Nemlig.com

USA-aktier: Apple sender super-kraftig computer på gaden torsdag

Børsens mener: Anders Bondo svigter lærerne

Vild dag for Genmab-aktionærerne - få analysen her

Familiefirma bag milliardprojekt til 3000 nye beboere i Odense

Tyskland står uden regering: Landet har aldrig været rigere

Forretningen ødelægges: Støberi-boss kalder afgiftshop et selvmål

Ægtepar vil sælge tøjfirma til ejer af Lagkagehuset

Jysk søskendepars rejsebureau-succes får professionel formand