Huffington Post klar til nordisk mediekrig
"Vi vil sætte spot på det gode, der sker, f.eks. sociale entreprenører. Vores erfaring er også, at det, der deles på sociale medier, ofte er nyheder, der viser løsninger," siger Arianna Huffington.Foto: Nordic Business Forum
AVISEN Af ,
Eksklusivt for kunder
Få gode råd om karriere og ledelse. Bliv ven med Børsen på Linkedin



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Analyse: Livsfarlig tur ned af pengebjerget for Draghi og Yellen

Glædelig nyhed fra ny Danfoss-boss: Væksten i Rusland er tilbage

Mærsk-chef: "Det er en stor ting og vi har investeret et signifikant beløb"

Ambu overgår forventningerne gang på gang - aktien sætter ny rekord

Chefstrateg: Presset på dollaren og euroen er på retur

Ambu skruer opkøbsbissen på efter stærkt kvartal

Bank kompenserer for hævede bidragssatser: Sender kontant bonus til kunder

Finanshus mener Mærsk skal i 16.500 - Jyske Bank er dybt uenige

Krypto-valuta er steget 60 pct det seneste døgn