Huffington Post klar til nordisk mediekrig
"Vi vil sætte spot på det gode, der sker, f.eks. sociale entreprenører. Vores erfaring er også, at det, der deles på sociale medier, ofte er nyheder, der viser løsninger," siger Arianna Huffington.Foto: Nordic Business Forum
AVISEN Af ,
Eksklusivt for kunder


Tag beslutninger på et oplyst grundlag

Få overblik over dagens vigtigste nyheder hver morgen direkte på Facebook Messenger. Interesseret? Klik her og kom i gang.



Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Zuckerbergs forsømte forår (som gør alle med en mediekonto nervøs)

Dansk EQT-boss efter ny kapital: "Det gør os stolte, at vi nyder den tillid fra danske investorer"

Kommunernes topforhandler tror fortsat på aftale med ansatte

Plenti-direktør hjælper med lancering af mobilselskab for dimser

DK Company-ejer i chok efter søgsmål: "Jeg troede vi var midt i en forhandling"

Det vigtigste for dine aktier i ugen der kommer

Det kan betyde liv eller død for din virksomhed: Her er de 30 bedste prismodeller

Aktier: Wall Street lukker ugen med en fest trods rentespøgelse

Amerikanske selskaber lægger afstand til våbenlobby